2014-01-14
17:51:00

Tröött!
Ligger i sängen och bara chillar, slutade tio i 1 och var hemma 2. Efter som att jag inte red idag åkte jag direkt hem vilket faktiskt var ganska skönt för då kunde lilla jag som är sjuukt trött sova en halvtimme innan jag gick ut och gick en stund med hundarna. Är fortfarande trött, ont i huvet och seg!
På träningsläran idag körde vi jätte mycket jobbig grejer, eller jag tyckte de var jobbigt efter som att jag är så otroligt svag. Gjorde massa utfall och andra grejer med vikt i nävarna så mina ben är är helt sega och jag LOVAR att jag kommer ha träningsvärk i benen och i rumpan imon.. hehe ;)

Senare kommer farmen som jag såklart ska kolla på.... Sedan så kommer även PH som jag oxå såååklart ska kolla på <3
 
 
Vill ha sommar och sol, Jag vill kunna sola och vara brun o fiiiin, åka till Öland och bara ha de allmänt bäst <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: