2014-04-16
23:23:32

Cactus
Cactus är grym, jag älskar hnm och ja, han är bäst helt enkelt <3

Tränade för Sandra hemma hos henne idag!
Cactus stannade för första gången på hinder idag, han gjorde det 2 gånger, en gång på ett start/vitt lågt och sen en gång på ett räcke ut kombinationen och då vart jag lite halv nära på att åka av... haha!! Jag hade glömt min väst hemma så de kan nog legat en del där, efter som att jag ALLTID rider med väst så blir jag lite osäker utan! Men jag fick låna en av en snäll person som var med och tränade, hon hade en i bilen! Så jag tog på den när vi hoppade lite högre! Det kändes jätte bra när vi hoppade lite högre och Cactus hoppar så braaaa <3 Duktiiiig!
Super nöjd, och inte bara de, han har vart lite krånglig att lasta både till och hem från ställen, men idag när vi skulle hem gick han typ bara rakt på <3

nu ska jag sova, imon ska Cactus bara skrittap ut så det blir ingen lång sväng i stallet! Men jag ska mysa och pussa på han och Malvija som jag tror inte ska ridas för hon är på återbesök idag :) <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: