2014-01-15
23:45:49

Träningsvärk
Jag brukar tycka att det är redigt härligt med träningsvärk och att smärta härdar osv... Ja ni hajjar, alla har ju haft träningsvärk och med handen på hjärtat, även om man klagar endel är det rätt gött!
Men nu är det såhär att igår som jag berättade igår, hade vi ett väldigt jobbigt pass i träningsläran och idag är min träningsvärk sjuk! Den är inte ens go, mår typ illa av smärta varje gång jag ska ställa mig upp och kan inte sitta ner på en hård stol osv... De är de värsta jag vart med om, inte kul för fem öre när lixom mest bara dåligt över de!! Kanske ska ta de lite lugnare när jag vet att jag inte är lika stark och vältränd som dom andra är... haha! :(

ahja nu har jag fått klaga av mig lite, men de gör verkligen så sjukt ont att de inte ens går att beskriva...




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: