2014-01-05
21:05:53

Asså den där clinicen
Ska jag vara ärlig så har jag knappt några ord för det.. Den var hur grym som helst och roffe är hur grym som helst! Det var rikitgt kul att se alla olika hästar och de 4 ryttarna som red och hur duktiga dom var på sina sätt. Sen sa roffe så mycket bra som jag kommer att tänka på när jag rider!
Ja det var superkul och jätte lärorikt, massor med övningar som jag känner att jag kommer kunna ha bra nytta av med Malvija. En som jag faktisk ska göra imon med de lägsta på sockerbitarna. Inget egentligen komplicerat utan mest för att hon ska vara med mig och vara lugn i stormen ;) Egentligen är den inte jobbig heller utan bara bra för att få henne för mina hjälper och att hon inte bara drar iväg efter!

"Gör inte problemet större än det är" - Rolf-Göran Bengtsson
Inte något super nytt men när han säger det och jag kännde att det träffade så bra osv.. Efter som att Malv stegrar endel ibland så tycker jag detta var bra. Jag kännder att jag ska rida utifrån va de är!
 
Men det var riktigt grymt och alla som inte var där, Ni missade något fett ballt, otroligt, häftigt ah orden tar aldrig slut!!! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: