2014-02-11
22:53:00

Tröötter
Nu ska jag gå och borsta tänderna och fixa iordning mig för nu ska jag sova. Fattar inte hur jag kan vara så sjukt trött när jag gick upp 9. Jaja, Skit samma nu ska jag i alla fall sova för jag älskar att sova, fattar egentligen inte varför jag inte sover mera, finns ju lixom inget skönare. Skulle vilja vakna upp pigg någon dag! Men de händer väll inte?

Imon åker jag till stallet samma tid som jag gjorde idag. Ska rida både Malvija och Cactus, Malvija skrittar jag nog ut fast kanske lite längre än vad jag gjorde idag. Cactus ska få sig redigt jäklar dressyrpass och det ska gå så bra! Moahah han ska få slita och jag ska få slita ;)

Haha jag ska sluta tjöta nu och säga god natt och pussokram <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: