2014-02-23
15:37:25

Tjäna lite pengar
Veckan innan Horse Show brukar vara jobbig för mig för jag inser alltid att jag har för lite pengar så de så gör jag grejer hemma så jag tjänar lite extra och just nu har jag tjänat ihop 180, och ska göra två grejer till så får jag 320 sammanlagt. Inte specillt mycket pengar men jag har ju endeeel pengar som jag sparat sen innan oxå.. Men ändå Haha! I alla fall så ska jag gör domhär grejerna nu, Tvätta en bil och Städa ett rum.

Cactus gick bra idag, Longerade han först för han vert helt galen inne i stallet.. Haha! Men han skötte sig bra och var fin, red lite bommar och sådär. Mamma fotade så lite senare så lägger jag upp bilderna. Men nu ska jag jobba på, Hej å hå! ;P
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: