2014-02-04
21:58:00

Sur, trött och arg
Jag är inte sur och trött längre men jag va. Shit, typ sista timmarna i skolan sög stenhårt vet inte varför jag var så sjukt trött och arg. Satt på svenskan och lyssnade på musik för vi ksulle komma på något att skriva men det var ingen panik för vi fick massa tid efter lovet och praktiken så jag skulle bara komma på lite ideér.. Men gaah haha inget var bra och kom jag på något så skrev jag en mening och bah Neeeeeeej jag kommer aldrig kunna hålla ett tal på 5 min om dettaaaa... Så fick jag börja om och det slutade med att jag hade inte gjort något på 2 timmar.. Jävligt bra! Men skit samma imon ska jag vara glad och possitiv och få hjälp med att komma igång! :D Haha All in!

Missade även bussen i morse, kungligt! Jag var sen till bussen men jag hade hunnit, men när jag var vid busshållplatsen kom jag på att jag glömt mina Utespringskor och jag var tvungen att ha dom. Så det var bara till att vända och gå hem och hämta dom sen fick jag gå till tåget.. Lovelife! Kom till skolan och jobbade på bra första lektionen och sen så hade några i klassen egen lektion och då körde vi frisbee(Hur de nu stavas)golf och ja... Jag var inte mega grym faktiskt.. Jag var nära att träffa läran... ^^ Och sen råka jag kasta ner den i ån. Ja myyycket bra! Och sen skulle vi springa en runda som tog typ 15-20 min!

Efter de hade vi svenska och sen slutade vi och då åkte jag till Heestarna <3


 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: