2014-02-22
19:50:58

Ponnyhoppning
Shit va mycket söta och duktiga ponnysar och ponnyryttare de finns men gud va många det finns som absolut inte, för sitt eget bästa borde hoppa den höjden för dem eller hästarna klarar ju inte av det.. Synd faktiskt :/
Men sjukt imponerad av många och grattis till lilla Emilia som startade sin första tävling på sin nya B-ponny och nollade LB och vann LA. Grymt duktiga! :))
Blir själv väldigt sugen på att hoppa när jag sitter där och tittar, men snaaaart, jag får vänta lite till med att komma ut men den 23/3 så är det CR på gråbo som jag troligen kommer att åka på, vilken höjd det blir vet vi inte än. Vi får ju se vart vi ligger i höjd då! ;)

Nu sittar jag i soffan och kollar på TV, väntar på att det ska gå typ 45 min och att ridsporten på Eurosport börjar. För just nu finns det ju ingenting på Tv och mello suger ju stenhårt så det vill jag inte titta på.. Haha Men men ha det gutt för nu orkar jag inte skriva mera :P

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: