2014-02-28
00:36:12

Jahaja

Jag som inte hade några pengar och inte skulle köpa speciellt mycket för att jag inte behövde något. Ja, och såhär gick de med det... Det är lixom bara första dagen oxå så imon blir det säkert mera grejer. haha orker ej hur grym jag e på att shoppa :D

I alla fall så gick jag förbi GEIR Idag på mässan och jag vågade inte gå fram och fråga om jag fick ta bild vilket jag ångrar sjukt mycket.. :( buhu! Älskar den mannen <3 Och om ni hörde någon som skrek när han kom in var det jag. Och efter som att det inte var en jävel som klappa så fick jag stå för den biten oxå så ni måste ju hört mig? hahaha.. Fult!

Nu ska jag sova, klockan är mycket och det är en dag imon mer och shit va kul detta äääär :D #Lovelife

 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: