2014-02-15
18:53:52

Hellojsan!
Idag blev det ingen ridning och tror inte att det blir det imon heller men efter som att jag kommer ha min praktik hos dom så kommer jag rida konstant i 3 veckor typ.. Haha så de gör nog inte jätte mycket att dom stått några dagar. Det är ju inte speciellt mysigt väder nu heller så hästarna presterar ju ändå inte lixom :/

I alla fall Så var jag hos min Farmor idag och efter att vi vart där så åkte vi till Stadium Outlett och XXL. Så fic jag lite nya träningskläder av pappa och en Fleece tröja att rida i av mamma! Taaaaaaaack <3 Imon så åker jag och Mamma troligen till Borås och kollar på Gina Tricot GrandPrix finalen - HUR KUL SOM HELST!!
 
När melodifestivalen börjar så ska jag gå ner och kolla på den med mamma och bara mysa. Sen ska jag ut med hundarna i BAJSvädet så vi kommer säker blåsa bort och sen när vi fastnat i en brunn så kommer vi dränks av alla mängder vatten och slasksnö som kommer från himlen. Jamen de blir kul. NU vet jag ärligt talat inte vad jag ska skriva mera. Kenske kommer upp bilder på de jag köpte sedan men får se vad jag orkar.. De är ju faktiskt rätt jobbigt och jag gillar inte jobbiga grejer! :P
 
PÅRIKTIGT... Det får väldigt gärna bli sommar och sol nu. Vill inte vara blek och ful. Och så vill jag tatuera mig. *SUCK*
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: