2014-02-21
21:36:25

God natt
Idag har jag helrakat Cactus och shit va snygg han blev, han ser ut som en helt annan häst. När jag rider på söndag så ska mamma fota! Waah jag är helt hyper så snygg han e och jag är så glad att jag får rida hnm!! Vi hoppade lite igår och seriööööst vilken häst, är så glad när jag är med hnm <3
Malvija gosepigg skrittade ut idag, hade hon fått välja själv så hade hon nog gärna galopperat från början till slut, men icke sa nicke, bara skritta!! ;)

Nu ska jag sova, klockan är halv tio och jag är galet trött och imon ska jag upp typ halv 8 för kl 9 ska vi vara i Alingsås och kolla på ponnyhoppning, älskar att kolla tävlingar och när jag inte rider ponny längre (inget jag saknar heller iof men kul att kolla på) är det roligt att kolla på det, och när jag inte får tävla än heller så är det kul att kolla och bli lite mer taggad när jag och Cactus kommer igång! ;)
Men ni får ha det så hörs vi imon någon gång :)) <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: