2013-09-23
22:30:38

Trött som f*n
Låg i soffan uppe och kollade på lite tråkiga program så jag höll på att somna så tänkte ju då att det värt bäst att gå in på mig rum och nana, så det ska jag göra nu!
sprang ju btw upp till Solei idag och jäklar vad jag tog i i början, kändes typ som om jag skulle spy, haha!! Men det var bara att fortsätta, spång upp till stallet tog en liten paus undertiden jag fixade iordning allt, sedan sprang jag hem en omväg för att trötta ut och svettas lite mera, hahah, så underbart <3
Hinner tyvärr inte springa mera denna veckan för priot ligger på Solei, men jag ska gyma imon i skolan så ett träningspass utöver ridningen får jag allt till denna veckan ;)

Men puss och god natt <3




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: