2013-09-21
22:24:40

Tjenare på er!
Kvällen har vart fullt ös medvetslös, haha vi körde pantgömme i mörkret, det är ju så kul även om jag e 17,5! Orkar inte att jag gillar att leka fortfarande, men det är ju kul haha så varför inte? x)
dock är jag helt slut nu så jag börjar bli gammal och kanske inte borde leka :P

Nu ska jag i alla fall sova för jag ska orka upp imon för vi ska ju åka och terrängträna så då måste jag vara pigg och glad och så måste jag bli lite modig oxå...... haha! Kameran följer givetvis med och jag hoppas på okej väder så att det bli några bra bilder!
Vet inte riktigt vad jag ska ha för outfit, men jag tror att det bli flaggschabraket, silvriga boots, blå benskydd, blå ridbyxor, och någon tröja och det beror väll lite på vädret, vet inte heller vilken hjälm för jag tror inte jag vill ha min glittriga om det regnar, vill nog kanske inte ha den i terrängen allsi ifall jag skulle ramla av, då tar jag heldre min lami-cell, men vi får se vad som händer och sker ;)

Nu ska jag NaNa <3



Bilden är efter startfälttävlan som vi gjorde i Askim. ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: