2013-09-05
07:16:05

OJ!
haha här vart det änna lite tomt på inlägg!
men just nu hinner jag inte skriva så mycket, men jag lever, Solei lever och är ja som vanligt lite halv fet och lat, haha så allt är som det ska!

idag ska jag och fritids gänget vara i Stenkullen på olika aktiviteter för små barn, woho dör typ av tristhet! :( egentligen skulle jag och Mathilda vart vid handbollen men helt plötsligt fanns det ingen så nu ska jag stå vid längdhopp, höjdhopp och sånt..... och imon ska jag vara i ishallen och knyta skridskor gahhh! ahja, bara att bita ihop, vara duktig och positiv efter som att vi kommer få betyg i de!!....

ahja nu ska jag skynda mig lite, byta om och så, kör på joggingbyxor idag hahah goooooott!! <3

pusshaj





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: