2013-09-12
12:22:00

När jag fyller 18
Jag får inte tatuera mig innan jag fyllt 18 så den dagen jag fyller 18 längtar jag galet mycket till! Och det är ändå inte speciellt lång tid kvar typ "bara" 8 månader kvar.. Haha! 
Men i alla fall jag kommer att göra det så fort som möjligt efter att jag fyllt för det är något jag verkligen vill göra och bestämt mig för att göra. Okej jag är mesig och kommer säker vela fam och tillbaks för att det kommer att göra ont. Men tänk ändå va vart att ha lite ont och sedan ha något såå snyggt på sig kropp resten av sitt liiiiv! Åhh vill fylla 18 typ nu!! <3

Det är ingen av dessa som jag vill ha, Möööljigt vis fåglarna på axeln/skilderbladet sjukt snygga med sånna här små och lite diskreta.. Den jag vill ha kommer jag inte lägga upp. Det är liiite störreeeee och gaaalet snygg!..
Hehehhehehe <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: