2013-09-30
21:42:24

myyyys
Är i mitt rum med tända ljus, gosig filt osvosv. As mysigt ju, Sitter och kolla på en film men tänkte att jag pausar lite och slänger in ett blogginlägg för att det blir så galet dött här annars! Bilderna orkar jag faktiskt inte lägga in idag och jag ser så galet ful ut på alla så vi får se om det ens blir av..... Men blir det av kommer dom upp imon!

Var uppe hos Solei förut, och skulle släppa ut henne, så när jag gjorde det så var det massor med bränn nässlor där och jag lixom såg dom och bah jag ska inte hamna i där, men Solei bara släpa iväg med mig rätt ner i bränn nässel havet... Och mina ben, På riktigt, herre min gud va ont det gjorde och gör, för det sticker lixom förtfarande på dom... Då fick jag lite smått ryck på ångloket åh så jag bara släppte henne i hagen utan puss.. Åhh hon fick skylla sig själv att det inte blev någon hejdå puss... Iof vra hon väll glad över att hon slapp så det var väll inget straff direkt men ändåååååå!!

Ahja nu ska jag sluta babbla och fortsätta kolla på film. ^.^
Pusshaaaaaaj <3
 
Men tja gammal bild osv... HAHA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: