2013-10-14
21:41:24

Första inlägget från datorn på ett tag
Haha det var längesedan jag bloggade från datan så det känns lite udda...
Livet rullar. Jag praktiserar ju som ni kanske vet och det är ju kul. Roligare och skönare än skolan. Imon blir det dock praktik och skola.. Eller ja, praktik på dagen och ridprofil träning på kvällen, och jag ville gärna vara med på den då det är näst sista gången jag kan ha Solei, varför får ni veta om ett litet tag. Så då är jag med på den på kvällen.

Igår, Var jag och mamma på Hööks och köpte rosa stickat täcke, rosa halband och rosa koppel till Bibbi för hon måste vara snygg nu när hon sk amed på tävling till hegen! Jag fick även med ett par nya vinter vantar hem! :)
Idag, har jag srittat Solei och sen var jag och mamma på simmenäs och pratade lite med några om en sak! Hehe ^^ De lär ni väll iof oxå få veta ganska snart om det blir sååååå! :D

Men nu ska jag faktiskt bli bättre på att blogga... Känner att jag är ganska kass på det.. Inte så bra men det blir lixom så när man ine har tid och ork. Men jag ska försöka att komma igång igen och skulle det inte bli nu är det för att det blir mycket med praktik, häst, trötthet och så ska jag hinna med lite vovvisar där emellan osv. Så kommer jag i alla fall börja bätte när lovet kommer efter praktiken och när skolan börjar igen ;)


Nu är det änna dags att sova. Puss hej och god natt!!! <3
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: