2013-10-21
10:27:38

Åh...
vaknade med migrän i morse så somnade om och sov en stund till och nu har jag skit ont i huvudet... Älskvärt eller inte!
måste gå upp till Solei sedan och fixa henne för hon står inne pga mugg på ett framben och det måste tvättas och smörjas, blir ju lite så för det börjar bli så mycket bättre och hon dör inte av att stå inne efter som att hon inte är speciellt förtjust i regn, hehe! Hon får vila idag och även imon för då ska jag vara med på ridprofilen fast med ridskolehäst, för först trodde jag att jag skulle jobba till halv 7 och då skulle jag åka direkt, men blev så att jag jobbade dag i stället och sen orkar jag inte bråka med solei när det gick så bra i lördags så slutar vi så bra!! :)

nu måste jag gå ut och kissa Bibbi så hon inte kissar påsig hehe ;)


haha ful hon är xD <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: