2013-11-25
22:19:48

Jag har träningsvärk
japp, så är det och från vad undrar ni då? Jo men jag ska inte hålla tillbaks med de! Jag red ju i lördags och jag är klen, där har ni de! I alla fall är jag typ lite halvt stel i benen och i axlarna och jag ska rida imon på profilen så jag kan ju hoppas på att de släpper lite i alla fall Hahah, annars blir de lite jobbigt ;)

Jo, men hur gick de när jag provred? Asså haha lite stegringar några stopp, några hopp! haha nej men jag kan ta de lite mera specifikt sedan men jag ska i alla fall rida denna hästen lite granna vilket kommer bli super kul tror jag för det känns lite som en jag häst! :D

men nu ska jag sova för hon är det skola, och ja, idag var jag ledig för att jag är king och jag tycker att ni ska tro de med även om de inte riktigt var så.... haha! Men god natt, ha de gött, pusshaj <3


saknar inte att rida Solei men jag saknar att bara stå och gosa med henne, åh min gos <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: