2013-11-02
22:13:00

Inköööpeeen
Efter lite om och men så hittade jag en ridstövel som satt bra. Dem är dock liitelite höga men dom kommer ju att sjunka ihop lite så då blir det perfa! Älskade modellen. Stilren och snygg lixom! Jag sa i bilen från hööks "JA, äntligen en vanlig läder stövel. Så snyggt och stilrent) Och ja. den går att ha till både hopp och dressyr! Jag har inte haft vänliga läderstövlar sedan jag en gång för längesedan hade ett par pioneer, Kan väll vart 3-4 år sedan? Så ja, ni hajjar lyckan!
Köpte även stövel strumpor och ett par röda pippi-raggsockar, super mysiga! Vi köpte även ett vanligt dra över huvudet, halvstryp halsband till Bibbi!

Sen åkte vi vidare och jag köpte hårfärg och schampo. Så imon ska jag färga det... Haha vi får väll se hur det bli, annars får jag väll klippa av det eller köpa en brun och färga över det igen ;)
 
Blev seriöst ingen bra bild på stövlarna så jag lånar en från hööks hemsida!


Hahaha det ska bli spännande dehär... xD
 
 

Kommentarer:
#1: Johanna

Kommentera din bloggadress så kikar jag in och kanske är det just DIN blogg som blir veckans blogg!
http://sweetprincess.horseworld.se/2013/11/02/veckans-blogg/
//Johanna - sweetprincess.horseworld.se

2013-11-02 @ 22:19:15

Sugen på ny Design?? maila i så fall mig!

2013-11-02 @ 22:25:15

Jättesnygga stövlar :D

Svar: Visst är doom!Dina kängor du hade köpt på hööks var oxå riktigt snygga, och dem såg riktigt varma och goa ut! :D
Jennifer Ekberg

2013-11-02 @ 22:40:15
#4: Julia

Skulle också behöva nya ridstövlar.. då mina bara går sönder hela tiden.. Snygga stövlar du köpt förresten!! :D

Svar: Ja, har dom väl börjar paja lite så går det bara utför.. haha. mina falsterbo gick sönder stup i kvarten så det var änna dags att köpa nya, Visst var dom snygga till ett bra pris på Hööks! ;)
Jennifer Ekberg

2013-11-02 @ 22:54:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: