2013-11-13
18:38:40

Hejsan
har varit ledig idag för typ alla våra läsare är i iväg i något annat land så vi har ju inga lektioner, så imon börjar vi 1... slutar dock halv 5 -.-' så det är ju väldigt segt, men men... Funderar på om jag ska vara hurtig och gå upp i tid och hinna springa innan jag åker till skolan... hmm återstår att se!
Idag har jag i alla fall sprungit typ en halv timme med typ full fart hela tiden ^^ sen var jag ute med vovvarna i en timme på långpromenad så idag har jag rört på fläsket ;P

Igår så hade vi spinning pass i 45 min på våran träningslära och på kvällen var det ridprofil (det berättar jag mera om i ett annat inlägg!)

men nu ska jag kolla så tv, så hade så skriver jag mera sedan ;) <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: