2013-11-28
08:25:33

halloj
Asså shit va trött jag är, att vara i skolan till 8 igår tog på krafterna för när jag kom hem käkade jag en macka och efter det somnade jag på dirren haha! Hur gick de igår då? jo det var typ 20 Pers som kom så det var ganska dött vissa tillfällen men när det väl var folk där pratade jag på om programmet och sådär! Pinigaste var ju när någon frågade vad jag ville bli, haha jag bah asså jag har typ inte bestämt mig men ja, jag gillar och träna och jag gillar barn så jag skulle kunna tänka mig idrotts lärare, men jag vet inte riktigt...... hahahahaha Jennifer, asså nej!!!!
jaja, men de var kul ossådär, men nu måste jag byta om sedan är de dax en skola o jag slutar halv 5.... åhhhh! :(




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: