2013-05-22
22:37:13

Förlåt att jag inte har bloggat
Jag har lixom hjorten massa saker hela tiden idag så tiden har inte riktigt funnits där! Vart i skolan och hos Solei, berättar imon hur de är med henne!
sen är jag galet trött för Mathilda körde total slut på mig idag så idrotten, vi skulle springa eller gå en runda och jag och Mathilda spång den 2 gånger och hon har galet bra kondis och jag har inte speciellt bra! Dock är den mycket bättre än va den va förra gången jag sprang den rundan! Men behövde i alla fall gå typ några gånger för att jag inte skulle dö... hahah!! Är rätt stolt över mig själv ändå!! haha orkar inte!!
men i alla fall så ska jag sova nu, har en och en halv timme sovmorgon imon vilket är galet skönt, efter skolan så åker jag och Jenny till gymmet och gymar, jag ska även sola tror jag! Sedan ska jag till Solei oxå men mer om de imon.

puss hej <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: