2013-03-21
21:58:20

Vill använda alla samtidigt och nu!!
Tycker det är så kul att matcha och hålla på! :)
 


Dessa 2 setten ska jag ha i Borås och det blåa ska jag även ha i alingsås imon! :)
Dock kommer jag inte ha bootsen, och jag har inte bestämt vilket av pannbanden jag villa ha? Haha!
____________________________________________________________________________________________


Detta, Bruna Hööks settet och HL settet är nog favoriterna just nu! :D
__________________________________________________________________________________________
 
 
 
 
 
Har flera schabrak än dessa, Vill dock ha ännuflera... Hahah typ ett snyggt vitt, ett snyggt Rosa, ett snyggt Lila och ett jävligt snyggt vinrött schabrak! Åh jag vill ha så många schabrak men dem flesta som är otroligt snygga är så sjukt dyra :( Inte så kul! Men ska försöka hitta något på GBG Horse Show! :D
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: