2013-03-09
22:57:07

Va hände?
Robin vann?..........
Att utlandet ska få bestämma vilken låt VI SVENSKAR ska skicka till Eurovision som ska representera VÅRT land..? Är inte det lite fel. Det är väll ändå vi svenskar som ska bestämma det eller. Och hade vi nu fått göra det så hade Bästa Yohio gått vidare. 
Men nu ska vi skämma ut svärje med en tondöv "sängare"..
Folket som ska titta kommer att stäng av TV'n, dra ut kontakten, stänga av elen, sätta i öronproppar och försäkerhets skull dra täcket över huvudet för att slippa höra Robin sjunga. Man vill ju inte spränga trumhinnorna... Det är helt sjuukt. Alla låtar var bra! Till och med Louise hoffsten MEN, Robin går vidare för att representera Sverige? Inte okej någon stans. Får flytta utomlands eller något, INNOM SNARAST FRAMTID!!

Åh jag är så Arg för Yohio var verkligen bäst av dom alla!

 
 
Ska försöka släppa detta nu, Kommer inte bli lätt, Speciellt inte när Jenny och Jennifer kommer att döda mig med Robins låt......
Så det kommer inte bli lätt!! HAHA
Nu ska jag sova.... Arg som jag e.. :((
 
 
 

Kommentarer:

Hej! Fin blogg hur måru?? Kolla gärna in våran blogg♥

2013-03-09 @ 23:23:03
#2: Emelie

Super fin blogg! :)

2013-03-10 @ 09:44:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: