2013-03-07
19:24:43

Sköönt!
Så skönt att det fortfarande är ganska ljust vid halv 7. Finns inget göttigare än ljusa kvällar!
Tänk bara sen när det blir sommartid med. Kommer ju lixom inte vara mörkt för än 10. Älskvärt! 
Sommaren, Du är väldigt välkommen. Tänk när man kan rida i T-shirt på kvällarna, det är ljust länge, och man kan rida så lååångt på eftermiddagarna utan att frysa. Jag gillar vinter men inget slår sommaren! Underbara sommar. Kan seriöst inte sluta längta!! :(

 
Denna sommaren SKA jag bli brun med. Seriöst, Förra sommaren så fick jag ingen färg förän vi åkte till Öland och då brände jag sönder mig och började flaga bort allt 4 dagar efter att vi kommit hem.. :( så nu ska jag börja sola som en dåre när solen väl kommer. Börja i tid och sola lite hela tiden så att det sitter kvar! Dock är det så sjuukt tråkigt att sola. Bara ligga och vänta på bättre tider. Nää :(
Och den det svåraste som finns när man är ryttare.. Att inte få raggarbränna.. Fina vita t-shirt ärmar. Jag lyckas alltid med det, Dock vill jag verkligen inte få det för det är så extremt otroligt j*vla fult! :(
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: