2013-03-20
21:37:00

Nu ska jag sova
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. Imon är det skola och oxå den ända dagen i skoan denna veckan. För på fredag så ska jag och 4 till åka till Örgryte och intervjua folk. Haha så random men ändå lite kul! Måste dock vara hemma SENAST halv 4. Helst 3! Efter som att vi ska åka till Alingsås och hoppa så måste jag ju fixa allt och sådär innan nu åker vid typ halv 5-5.. Stressa som vanligt. Men jag är ju van vid det här laget så ;)

Men i alla fall nu ska jag sova. Sussa sött. Det behöver jag verkligen enfter domma långa dagarna som gjort mig helt slut i kroppen. Men BTW så fick jag A+ på Praktiken.  HAHA. Om man nu kan få det. Men stallchefen skrev det på mitt pappaer i alla fall. Fett stolt! hehe :D

GOD NATT
 
youaremydream, you'remyangel, IwishIcouldhaveyouasmine,onlymine..♥
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: