2013-03-08
23:22:22

NattiNatti
Har precis ätit upp några goda jordgubbar och känner mig så duktig för jag har inte ätit eller drukit något onyttigt denna fredagkväll och jag är inte ens sugen på något sånt. Vilket är vääldigt bra! Frukt, grönsaker o bubbelvatten är så mycket godare och man känner sig frächarare på någotsätt efter man ätit det, än om mn hade sotoppat i sig en chokladkaka och flera glas cola..

I alla fall. Nu ska jag lägga mig i sägen och kolla på Wild kids som jag missade. Om jag orkar efter det ska jag kolla på Topmodel som jag glömde titta på i Måndags! HAHA

Imon ska jag sova tills jag vaknar och det ska bli såå sköönt, Saknar det endel faktiskt. Har inte sovit ut på jätte länge ju. Tyyyp sen förra helgen om knappt det. För det värsta är att jag vaknar runt halv 10 även om jag skulle vilja sova till 11-12 en dag bara för att få sova ut!! Ahja, Hoppas på att kunna få sova. Vad som är jallafall bättre än halv 6!!!!!!!!!!!!!!
 
Haha, Hej random!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: