2013-03-27
21:53:38

Lite random grejer...
♥ I inlägget innan så skrev jag "haha trött ponny" och när jag bara skrev så skrev jag "som röker hash..." Men jag tog bort det.. Hehe, Älskar att bara skriva o säga helt konstiga saker!

♣ JAG HATAR GUMMISNODDAR SOM GÅR SÖNDER....

♦ När jag knoppar en häst måste jag vara ensam, bilr arg om någon stör mig. Är så sjukt koncentrerad... HaHa

♠ Har sjukt höga krav på mig själv när jag rider... Kanske lite för höga ibland.........

♥ Rider nästan alltid i joggingbyxor på vinten för det är mycket varmare och skönare!

♣ Jag fick en stor gosedjurs elefant när jag föddes och den sover jag med varje natt :) thihihi.

♦ Mitt rum är i nystädat skick MAX en dag efter att jag städat. 

♠ Jag klipper bort lapparna i nacken på alla tröjor. Får panik om dom sitter där och skaver....

♥ Jag har nästan alltid uppsatt hår för om det är utsläppt så flyger det åt alla håll och kanter och råkar jag få det i munnen så spyr jag typ. Usch!
 
♣ Har världens jävla fotfobi...

♦ Tycker att det är skit äckligt att ta i dörrhandtag i skolan och på andra allmäna platser. Så mycket äckliga hände som tagit på dom.

♠ Jag tycker att redovisa eller stå och prata inför folk är bland det värsta som finns...


HAHA, ja mycket kul info..? Naaaaaat mest för att jag ska fylla ut bloggen med inlägg.. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: