2013-03-11
22:43:04

KAOS
Försöker välja vad jag ska ha på mig imon.... Seriöst. Pallar inte att jag inte kan bestämma mig. Och saken är att jag måste bestämma det kvällen innan för annars blir det ännu mera kaos imon.
Måste veta om conversen passar till de, eller till de, osså vill jag ha skinnjacka, osså vill jag ha de, o de, o de....
Sicka sjuka problem jag har. 

Nej men nu är mitt nystädade rum helt nerdröst med kläder igen. Dock rena klader. Men ändå... Pallar inte för nu måste jag sova. Så kommer bli kaaaaaaaos imon, kommer bli så att jag kommer prova en massor och klockan kommer rusa iväg och jag kommer få dra ruushen till bussen i fula kläder ändå..

HAHAHAHA ååååååh, Pallar inte mina problem asså.. :((((((( 



God natt. Nu måste jag sova om jag ska orka upp imon, Hadefiint.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: