2013-03-25
13:40:26

Kanske borde blogga, haha
Jag var så otroligt trött igår när jag kom hem så jag  gick och la mig rätt tidigt och somnade direkt. Därför bloggade jag inget. Men ska göra det nuu!
Idag skulle jag åkt till Bergsjön egentligen. Men jag fick inte åka dit för mina föräldrar! Så jag och örnen bestämde oss för att åka till skolan och träna på våran redovisning/tal vi ska ha imon. Sen käka vi lunch och sådääär! sen åkte jag hem så har vart hemma i ca30 min nu.
Ska äta lite frukt och grönt nu innan jag springar till stallet för att gosa med världens bästa ponny ♥

Skriver resultaten och det kommer film (måste bara försöka få bort ljudet, för det är sjuuukt pinsamt för jag pratar en jävla massa med Solei när jag rider.. Haha fulaste någonsin.) och sånt ikväll.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: