2013-03-06
20:16:00

Hon luktade på allt baj...
Idag var Solei huur fin som helst!! Kändes så himla bra efter som att det gick som det gick i Måndags. 
Red ut, (Som vanligt kan man väll säga!). Gjorde lixom uterittsDressyr. Red utanstigbyglar nästan hela passet. Tog dom en gång när det kom en stor buss som skulle köra förbi! Haha. Men annars så red jag utan hela tiden! Känner att jag kommer ner och kommer runt henne myycket bättre!
Men hon var i alla fall kanon fin idag och jag bah, ÅH VAD JAG ÄLSKAR DIG SOLEEEEEI <3 hehe!

Dessa dagar påminner hon verkilgen mig om varför jag fastnade för henne och ÄLSKAR henne!! ♥

Så va hon så söt när jag skrittade hem på långa tyglar så bah gick hon och varje gång det låg en baj på backen skulle hon lukta på den..... HAHA.. 

 
Imon var ju tanken att jag skulle träna för AnnaE. Men jag känner att jag inte passar i den gruppen. Det var jätte kul att träna för Anna. Men dom flesta hoppar mycket högre än mig. Och jag vill ha någon som skriker på min när jag inte gör det jag ska. Jag är liiiite hopprädd när det gäller de lite högre. Och Sandra känner mig och vet hur mycket hon ska skälla på mig! HAHA
Så nä. Sen är det en annan anledning oxå. Men inte så bra att skriva de här kanske.
Så får vi hoppas att Våran fina ingareds PD blir fri från is så man kan börja hoppa där!!!

PUSSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: