2013-03-12
17:03:28

Hemma
Och ska snart byta om till ridkläder, Åker mot Gråbo vid kvart-20 över så får skynda mig lite för jag är ju inte så snabb på det här med att byta om ossådär. Haha!
Hoppas jag får rida Epos igen för jag vill rida i dressyrsadeln.. Man sitter så mycket bättre i dem. Sen är Epos gosig med! <3


Kan btw säga att jag ska även hoppa Solei på en sån träningshoppning på Alingsås fredagen innan Borås. Men ska bara hoppa en runda och på 70 cm. Mest för att känna hur hon är ute på annat ställe och för att jag ska få hoppa lite innan. 
Så får hon skritta up på Lördagen och sen tävling på Söndagen. Så det blir jätte bra!! :)
Rätt mycket starter i Borås, typ 35 i LC'n, Men skiter i det. Ska bara rida runt och ha kul och satsa på nolla. Blir det en placering är det ju bara ett +.
Så nuu köör vii. Eken är taggad och jag hoppas lilla Soliiiiie är det åxå. ;) Bebiiisen ♥

 Japp, Nu ska jag byta om. HADE!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: