2013-03-06
19:52:00

Gårdagen -
Var kanon. Åkte ju med Örnen hem och vi skyndade oss iväg till hennes polle och sedan vidare till ridprofilen. Kanon kul! Lite kallt, hade 2 jackor men frös ändå haha men men jag överlevde och det var kul att titta på alla som red. Fast det hade ju vart roligare att vara med och rida... Vill gärna ha ett drag och en hel mamma som kan köra bil så att Solei skulle kunna följa med. Känns som om vi skulle behöva det!!
Men i alla fall, Så även om jag inte kan vara med och rida varannan gång när det är i Våthult så ska jag försöka att åka och kolla dom gångerna!!


Efter ridprofilen så åkte vi till deras stall igen och fixade in allting! Och sen hon till Jennifer och kolla på Maria och Mindy smtidigt som vi åt lite gottiigottii! Myspys. Sedan hoppade vi i säng och låg och pratade och skrattade ett tag innan vi somnade!! Haha!
♥ Det var en kul och mysig daag med min godevän!!! ♥
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: