2013-03-27
15:58:12

Chillar på livet.
Sitter här vid datan och chillar på livet. Ska snart springa till stallet och gosa med min gose ponny som har vilat några dagar nu. Och kommer att vila en dag till. Sedan är det hårdträning som gäller asså!
Men i alla fall så ska jag springa. Bränna lite fett! Hehe... Så skönt att springa och så kul och skönt att rensa huvet lite ;) Ska strax gå och byta om.

Har btw ont över allt. Har träningsvärk i magen, benen och i ena skinkan (HAHA) från igår, Och jag förstår inte ens hur jag kan ha träningsväsk... Osså har jag ont i händerna för vi hängde i ringar och gjorde volter i dom och så på idrotten, Sen gjorde vi volter från en sån trappets(eller va det heter) Och då lanada jag lite konstigt när jag skulle försöka landa stående så hamnade lite långt fram och ramnade av mattan så jag har lite ont i nacken med.. Haha men det hindrar mig inte att dra ut och springa. Lite smärta häradar ;)
 
 
YallaYallaYalla! :D
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: