2013-03-03
22:00:00

*Bloppis*
Förbygel -
Svart förbygel i bra skick. 
Det är några extra hål gjorda och resoret är lite smutsigt. Men annars är den super fin och väl skött. 
Storlek Cob på Själva bröstan och Ponny så Martingallen. Men finns tillräckligt med hål för att länga den till Cob, Jag fick min kopis Ponny martingall för att jag tyckte att Cob martingallen var FÖR lång och inte gick att korta mera.. Förbygeln är använd på Mindre C-ponnysar och lite större C-ponnysar men skulle kunna passa mindre ponnysar oxå! 

Nypris 450kr
150 kr och jag står för frakten. Kan du komma och hämta den blir det 100kr
 

Hoppgjord -
Svart hoppgjord i mycket fint skick. Använd ganska mycket men mycket väl omhändertagen. 
110cm lång

Nypris 600kr
300 kr och jag står för frakten. kan du komma och hämta den blir det 250kr.


Sadelgjord -

Mycket fin svart sadelgjord i mycket fint skick inte mycket använd. 
110cm lång. 

Nypris 300
200 kr och jag står för frakten, kan du komma och hämta den blir det 150kr!


Vintertäcken - 
Ett vintertäcke, Brunt utan hals. Helt och super fint i skicket, Dock inte tvättat och har ingen möjlighet att tvätta det heller. Inte så smutsigt. Men sänker priset lite där av. Så sätter 250 kr på det. 300kr och vi betalar frakten!
Nypriset var 600kr
Storlek 125. 

Grått vintertäcke med Hals. Oxå super fint bra och helt. Inte heller tvättat så där av sänker jag priset på det oxå. 300kr om ni kan komma och hämta det, 350kr och jag står för frakten!! 
Nypris: 800kr
Storlek 125.
 
 
Intresserad av något? Skriv till mig på FB- Jennifer Ekberg
Eller skicka ett mail till- [email protected]
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: