2013-06-29
15:26:01

Tjolahopp! :D
allderles strax ska jag dra, men jag måste bara byt om och fixa mig lite först, men det går fooort!!

Jag gick bara och kollade till Solei idag för vadret var riktigt bajs och hon vart blöt så barbacka hade jag inte kunnat rida och det hade inte vart snällt och lägga på en sadel för hon hade rullat sig i lera så det var ju blött och man har inte fått bort allt. Får rida imon och då blir det en go uteritt! Sen i veckan någon gång blir det förhoppningsvis träning för Charlotte, vilket alltid är lika kul! :D


Jaja, Vi hörs väll lite senare, För nu måste jag faktiskt skynda mig lite för jag brukar alltid bli sen in i det sista ändååå! ;)
 
 

Kommentar:
#1: SophiaH

Hejj! jag undrar hur hög solei är och vem det är som ägde henne innan?:D jag hade en sommarhäst ute på björkö för många år sedan som hette solei och hade samma färg. hade varit lite kul om de va din häst jag hade här ute!:D

2013-06-30 @ 20:17:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: