2013-06-20
23:43:15

Gokväll
Kände att jag inte hade bloggat så mycket idag, MEN det har vart fint väder och då är det inte direkt så att jag går in och sätter min framför datorn.. Nej men idag har det varit väldigt varmt fraktiskt, sitter just nu på mitt rum som är som en bastu, ändå har jag fönstret öppet... Jaja, Jag ska inte klaga för det är mycket härligare med värme än kallt och regn! ;)

Vad har hänt idag, Jo jag kollade med Petter om vi skulle rida ut, men han hade redan ridit så jag kollade med Christina om han kunde få rida Lady vilket han fick. Så vi red ut en en ganska lång runda i supermega värmen, Svettiga och trötta hästar! Men det var kul!! :)
Efter det gick jag hem och busade med Zlatan lite, och sen gjorde jag inte så mycket mera. 

Vad händer imon, Imon åker vi till Varberg och firar midsommar och firar min Mormor. (Blir inget campande där för det ska bli skit väder så vi kommer åka hem på kvällen igen) Men det ska bli mysigt! Solei kommer att få vila men vi kollar till henne på vagen dit eller vägen hem!

Just nu är jag väääldigt trött meeen jag ska ladda upp bilder från LerumsMästerskapet nu :)


 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: