2013-07-18
12:28:48

Tjenare
Har vart uppe i stallet och knoppat min lilla skitgris som SÅKLART legat och typ gnuggat in bajs i sin ny tvättade päls, sina vita ben och sin vita man. Kärleken som uppstod när jag såg det!... Tur att det finns skimmelspray i alla fall, Hade lixom inte överlevt utan den. 
Men knopparna, Hår som spretar åt alla håll, Försökte blöta ner manen för att det skulle bli lättare men nääh, det gick lixom inte. Fick finslipa efter åt ;) 
Nu är det ända som återstår innan vi åker är tt göra knoppen i panluggen. sedan är vi heeeeelt klara vilket känns väldigt skönt!!
Vi åker ner till varberg vid 3 istället så åker hemmifrån här upp till stallet vid kvart över 2 typ :)
 
Det ska bli fint väder hela helgen (pepparpeppar) dock tycker jag att det inte behöver vara så varmt när jag ska rida för då kommer Solei att total dö... Haha! Nejdååå, få trycka i henne havre och hålla henne sval. Får blöta ner en handuk med kall vatten som man kän lägga på henne och svalka henne lite då och då
 
 

Jaja, Nu får jag väll göra något vettigt. Som vad? Nä ingeting för jag har inte något att göra.. Haha!
Packa lite till?  Haha neej det ser redan ut som om jag ska flytta... Jag måste verkligen ha flera kläder att byta med, även om jag inte använder allt så ska det finns där. Strumpor, JAG MÅSTE HA MASSOR MED STRUMPOR, haha seriöst. Bläää om strumprna blir det minsta blöta av vatten eller något såå. Måste finnas att byta med.. HAHA ;D

Jo jag kom percis på en grej jag måste göra, PLATTA HÅRET, Pusshaaaaaaj <3
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: