2013-07-02
22:40:36

Nu ska jag sova lite granna
Haha fast nej.. Skulle inte tro det klockan är ju bara 20 i 11... Haha!

Nej men ska strax sova, ska kolla lite på film först osså, Chilla lite med andra ord.!
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga men just nu skriver jag detta för att jag känner för det och det behövs komma upp ett litet skriftligt inlägg, Har ju bara lagt upp massor med bilder och lite text idag juu! ;)

Jag gick till backarna med Solei, Dock vart det helt igenvuxet så min plan påd e gick inte så bra, Så konditionsträningen idag blev lite hejkomochhjälpmig... MEN hon blev trött för hon fick galoppera mycket i alla fall. Och tog en vända i pd'n oxå. Imorgon så står det uteritt på schemat. Alltid liika kul och mysigt! :)

___________________________________________________________________________________________________________________________________
Såhär ser resten av tiden fram till varberg ut. Jag hoppas på attd etta upplägget ska fungera så bra som möjligt. Mycket uteritter och mycket galopp ute så att hon får igång sin livsglädje ännu lite till.. Haha ;)

Måndag 1/7: Uteritt
Tisdag 2/7: Kondition
Onsdag 3/7: Uteritt
Torsdag 4/7: Kondition
Fredag 5/7: Kooort uteritt
Lördag 6/7:
Charlotte träning
Söndag 7/7: Vila
Måndag 8/7: Uteritt
Tisdag 9/7: Kondition
Onsdag 10/7: Uteritt
Torsdag 11/7: Uteritt
Fredag 12/7: Kondition
Lördag 13/7:
Vila
Söndag 14/7: Kondition
Måndag 15/7: Uteritt
Tisdag16/7: Uteritt + Ta upp henne från betet på morgonen!! + Börja packa + hämta sadelskåp
Onsdag 17/7: Luuugn Uteritt + Fortsätta packa + putsa!
Torsdag 18/7: Vila + Packa, Knoppa, tvätta Solei + Åker till VARBERG!
Fredag 19/7: VARBERGSHOPPET  dag 1 LC
Lördag 20/7: VARBERGSHOPPET dag 2 LB
Söndag 21/7: VARBERGSHOPPET dag 3 LB eller LC+5  + Åker hem(haha)!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: