2013-07-07
23:11:08

Mys tur med Solei idag
Fin väder, Solen sken och det var varmt <3
Jag red barbacka på ett schabrak i shorts och t-shirt. Kanske inte det säkraste osså om man skulle ramlat av, men Solei är snäll och jag skrittade mest hela tiden, Tog en liiiten galopp med. Men det var riktigt mysigt att rida. Dock blir jag lite arg när jag fixar henne i våran lilla "fålla" vid utgången i hagen. Okej att hon går runt lite eller äter gräs, men hon går ju rätt på mig. Så då var jag lite arg på henne. Menmen hon ska lära sig att så gör man inte! Men sen är det typ som att hon bah: Föörlååt de va inte mening osså vill hon gosa lite. haha <3

Imorgon blir det ett riktigt konditions pass och då ska hon bannemej få jobba på! ;)

På denna bilden galopperar vi, dock ser det ut som om vi skrittar runt lite lugnt.... Haha <3
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: