2013-07-31
23:17:50

Hmm?
Jag tror inte jag skrev hur det gick i varberg mer än första dagen??..
Jag kan ju ta det lite kort om om alla dagarna om det är någon som bryr sig? :P

Dag 1, LC - Allt kändes kanon, När jag red fram ute, på framhoppningen när jag kom in på banan, ändå fram ill första hindret.. Kommer perfekt, men hon gör något minimini språng och hoppar rätt upp och igenom.. Fortsätter i felgalopp mot 2:an och hon hoppar den perfa så jag känner att yes nu kommer vi nog igång lite, men kommer lika bra på 3:an som jag gjorde på ettan MEN hon gör likadant igen och total krashar.. Så då stannade hon på 4 och då kände jag att det inte var någon idé att fortsätta + att det kände som att hon gick lite konstigt men det var för att hon skulle baja.. -.-'' HAHA :( 

Dag 2, LB - Kännde mig så otroligt taggad... NOOOOOOOTT!
Red ut innan jag gick in på framhoppningen och det kändes lika bra som dag1. Hoppade räcket en gång inne på framhoppningen och hon tog det bra! sen skulle jag komma på en oxer som låg på 90-95 men hon stannade typ 2-3 gånger och sista gången så röt jag till på henne och då hoppade hon med tvekan men mycket beröm och sedan han jag typ inte med så mycket mera och jag ville inte ta ut på krafterna. Men det spelade inte så stor roll för jag kom inte över första hindret ens. Utesluten..

Dag 3, LC+5 - 
Eller ja, Det blev ingen höjd för mig för jag valde att stryka mig från söndagens hoppning redan på lördagen.. Så jag tog Solei och red ut en sväng på söndagen i stäället, vi gjorde det vi var bäst på. Att rida i skogen och busa... -.-' Haha orkar inte.. 


Var faktiskt gaaaalet besviken och ledsen första och andra dagen. Efter som att vi tränat så gaalet hårt för detta, Jag har längtat och verkligen räknat ner dagaran för att jag skulle få åka på mitt först meeting och så gör hon så... För först gången i mitt liv typ skyller jag allt på Solei.. Va mer skulle jag gjort? Vi kom peeerfekt på dom 2 hindrerna hon hoppade rakt in i.. Andra dagen stannnar hon, jag red precis som jag skulle.. Så nej, riktigt besviken och ledsen var jag.. Tror aldrig jag vart så ledsen efter någon start som jag vart efter dom två... 
Och sen så blir jag ännu mer ledsen och arg när man kommer in i stallarna efter och en box granne lite längre bort är sååååå hiiimla besviiiken och arg för att hon fick ett stopp i omhoppningen och det är sååå synd om henne... Man bah men WTF... JAG KOM INTE ÖVER FÖRSTA HINDRET, VA GLA ATT DU KOM RUNT FÖR F*N.... 

Efter framgångar kommer motgångar
Efter motgångar kommer framgångar!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: