2013-07-04
17:56:02

Hejsan
Hej på er. Idag har jag inte ridit, Varför? För att jag hade verkligen ingen lust, och ibland kommer det sånna dagar som man verkligen inte vill eller orkar och idag var en sån dag. Men jag fick planera om lite i schemat så jag kommer rida lika mycket ändå och göra samma grejer osså. No problemooo ;)

Om ca 20 min så ska jag gå till busshållplatsen i ingared och där blir jag upphämtad av Lundénarna, så åker jag med och kollar och försöker fota lite när dom hoppar terräng på Hajjerna. Super kul! :D
Kommer typ hem vid 10 eller något så får se hur det blir med bloggningen, kanske kommer lite bilder om det blir några bra i det tråka mulna sverige-sommarvädret ;(

Jajaaaa, Puss hej, nu måste jag byta om och sen drajjar jag!! ;)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: