2013-07-02
00:35:03

Hej min kära blogg
Varför jag har inte bloggat? Jaaah, Varför har jag inte bloggat?
Jag har lixom inte orkat, Jag har loggat in här och bah nej, pallar inte. Haha
Känns verkligen som att detta är min grej asssåå.. Bloggar som en gud.. Pfft! Vissa dagar är jag ju faktiskt duktig och sen andra dagar så skiter jag bokstavligt talat i det. Men så är det. Igår hade jag tänkt att blogga lite på kvällen i alla fall men det hände lite saker så jag var inte direkt på humör för att blogga. Och idag har jag inte hunnit. För jag har vart med Zlatan hela dagen och pysslat, batad, vart ute, lekt med hnm. Och sen så stack jag till stallet och redpå min skrutt, Sen så åkte vi dirr till gråbo och var på tävlingsmöte om DIV2 hopp (och lite om Div3 dressyren och sen var det lite prat om ett div1 lag. Men där får vi se hur jag gör. LB okej. Men LA, inte som det ser ut för mig just nu. Solei kan men jag ska kunna oxå! ;) Haha men har ju ett ganska bra tag på mig att bestämma mig då de inte är för än i vår osså, Sen får vi ju se om jag ens har kvar Solei då) som jag ska vara med i vilket kommer bli kanon kul tror jag! Första omgången går i Svenljung vilket var lite mindre bra, Gillar inte deras underlag alls! Nono! Andra är på Nääs, Hoppa innerligt att vi slipper stora PD'n, Är det framhoppning där skiter jag typ i att hoppa fram. Tredje omgången är i Bollebygd vilket är vääldigt bra! :D Efter mötet strosade vi omkring lite med Lundén, Julia och Linnéa.. Vilka goa ungar, Helt galna ;D <3

Sen nu när jag kom hem har jag suttit och planerat lite hur jag ska rida fram till varberg, Jag måste hålla konditionen i trimm, men jag vill ändå inte harva runt i padocken förmycket för då tröttnar Solei ganska fort på livet. Så mycket ut i skogen och bara strosa runt och ha kuuul, får fram glädjen och galoppen, Så det får bli ca 5 konditionspass och 1- eller 2 hoppträningar innan varberg som är om ca 19 daaaar :))

Jaja men.. SRY för dålig update, men ska försöka. Men det händer ju så mycket i mitt liv så jag hinner knappt... NOOOOT händer ingenting just nu.. Hahaha!
Men puss Haj, ska försöka blogga bättre imon... ;) Lägga upp lite mera, finare bilder från LM'et!!
 
"Hej jag är en mupp, Och snälla Solei, spring för fan, SPRIIING.."





Kommentar:
#1: sophiaH

Sv: haha de va din häst jag hade!:D Gud vilket sammanträffande för jag råkade bara komma in på din blogg så såg jag henne 😄 va fin hon har blivit!!:)

2013-07-02 @ 13:38:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: