2013-07-31
11:16:04

Frulle
Sitte i min säga och käkar lite frulle, Knäckemacka <33333
Va ska jag göra idag? Jo samma som igår. Chilla, chilla, chilla, PW 1 timma, kolla Solei på vägen, chilla igen, och chilla ännu lite till! Haha kul liv! :)
Nu börjar det regna oxååå... Vill ha sol så jag kan bli ännu lite mer brun, vill ja faktisk för en gång skull vara riiktigt run för det har jag aldrig vart innan! Men typ för några dagar sedan så fick jag faktiskt en kommentar om att jag var bruuuuun, WOOOW! Hahah


Måste bara tillägga att spela aldrig fotboll med mig.... Under denna sommaren har jag lyckats skada 2 pers... Min kusin sparkade på mitt ben och efter som att jag e stenhård så fick han en spricka i tån.. Och så råkade jag skjuta en stenhård boll i ribban och där emellan var LIsas fingrar, Grattis till gipset Fisen!.......... 
Känner mig så otroligt lyckad, Huhuhu :P


Ja nu börjar det oska så nu ska jag gömma mig under täcket.... YallaYalla.. ;D

 

Kommentar:
#1: Hanna

Hejsan! Fin blogg du har. Gå gärna in och kika på min blogg, lämna mer än gärna en kommentar efter dig! ♥

2013-07-31 @ 14:43:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: