2013-07-31
00:45:59

De nyinköpta grejerna från de senaste veckorna!
Under varbergshoppet så blev det en Kavaj och ett par ridbyxor. 
Kavajen köpte vi typ 30 min innan jag skulle hoppa upp på Solei, verkligen hur go och snygg som helst och sitter precis som jag vill att en kavaj ska sitta. Har provat någrastyckna innan men ingen har suttis sådär som jag har velat ;) Kostade typ 700-800 men skulle kostat 1400!
Rudbyxorna, Helt über snygga, dock är dom liiiiiteliiiite stora men ska jag vara ärlig så får jag lite smått panik på byxor som sitter för thigt faktiskt ;) Haha
Kostade 700, skulle kostat 1200! 

 
 
 
På Öland så var jag och lisa inne på Lindex och H&M inne i färgestaden.
Och på Lindex så hade dom halva rea priset på mycket grejer, dock var det rätt utplockat men hittade ett par supersnygga vita shorts som jag använt galet mycket redan! Är typ kära i dom! Det är lite typ stickat blommor på dom! Tror dom kostade runt 80kr, och skulle kostat 259 kr från början, så det var ett kap!
Sedan gick vi in på H&M där jag hittade en snygg skjorta som jag köpte för 249 kr! Köpte även hårsnoddar för jag hade typ en kvar...
Gick sedan till någon liten affär där dom hade massor med billiga grejer så köpte ett par hörlurar för 30kr, men HAHA sämsta skiten någonsin, låtet som att man är i en tunna när man lyssnar med dom.. xD Ahjaaa lixooM!
Sedan några dagar innan vi åkte hem så åkte vi till någon sport outlett där dem har typ märkeskläder och sånt till halva priset och där hittae jag ett linne som jag tyckte var snyyggt så då köpte jag det för 200 kr och det skulle kostat 400!

Så jag har shoppat och gjort kap undertiden på Öland och Varberg!
 
Så gaaaalet nöjd över alla grejer och tack världens bästa mamma för ridkläderna!! <3 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: