2013-07-28
22:50:02

Cha bloggen
Äntligen från en data, Ni anar inte hur skönt.
Dock tänker jag bara skriva detta och inte så mycket mer för jag är galet trött och känner att jag bode sova litegranna. Och det ska bli så skönt att göra det i sin egen säng <3
I alla fall är ALLA Varbergshoppet bilderna uppe på FB, vilket är skönt! Bara en vecka försenade, Men bättre sent än aldrig ;) Imon så ska jag gå en promenad på ca 50 min (behöver de efter de lata och onyttiga man har ätit under denna veckan) med Zlatan och då gå förbi Solei på vägen och pussa på henne lite mer än det jag gjorde idag! Hon har vilat denna veckan och ska vila en till för hon har vart igång sen hon kom hit, Vilket i Torsdags var ETT HALV ÅR SEDAN :D <3
Så hon ska vile en vecka till innan vi kör igång igen och då är det Div 3 Dressyren och Div 2 hoppningen som står framför! :)
 
Nu ska jag nana, Puss heeeeeej :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: