2013-01-27
22:31:49

Trööött
och imon är det skola. Slutan ganska tidigt så skyndar mig upp till stallet efter skolan och rider ut en sväng!
De typ regar så de är kramsnö och bajs. men hon har snösular så det är ju bra för då kan jag rida ut ändå, Efter som att jag inte har jätte mycket till allternativ så rider jag ut. Jag tycker de är mysigt och jag rider lika gärna dressyr på en uteritt som i en manege/padock.
Dock så vill jag att all snö ska smälta och försvinna, De ska bli lite vår väder så att man kan rida riktigt ordentligt i pdn. 
Men men först ska hennes konditon upp i topp. Och då föredrar jag att rida uuut och göra de på ett kul sätt! Sen om man rider ut mycket med så uppskattar hästarna mera att komma in i en manege och ta ett ordentligt dressyr eller hopp pass! :D hehe!


Men nu ska jag sova, för jag är skit tröött. Klockan är ställd på halv 6.. Upp och hoppa. YEH
 
♥LOVELOVELOVE ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: