2013-01-05
01:03:03

Shoppade loss på Hööks...
Så nu kan jag inte köpa något mer utan måste spara mina pengar så jag kan köpa en ny hjälm på GBG HS!

Köpte allt på 50% REA'n Utom skorna.
Sen kände jag att jag snöade in lite på Brunt. Men jag har inget brunt och kännde att de vill jag ha!!
 
Ridskor - 589:-
Chaps - 589:- -50%
Pannband - 329:- -50%
Schabrak - 329:- -50%
Huva -189:- -50%

Allt gick på 1305:- Sicka kap jag gjorde!

Så nu slipper jag tänka på Att köpa stövlar på ett tag,
För nu har jag mina halvdana tretorn och dessa! De klarar
jag mig på, så får jag försöka hitta några snygga billiga
svarta sen om ett tag! ;)
Och goosh så länge jag Tittat på detta, Och nu va äntligen
chapsen på rea så min plånbok skrek efter dom och skorna
som dock kosta lite mer men satt som bra som bara den! :)


Detta kommer min Blivande Prins/Prinsessa bli så 
snygg i, jag lovar. Maah va snyggt!
Pannbandet som jag oxå kollat på länge met tyckt de
vart lite dyrt, men nu sååå hängde de där på ett ställ
med en halva priset lapp!!!<3


Men efter som att detta bara kommer att ligga kvar i påsarna ett tag, Schabraket, huvan och pannbandet asså så kan jag ju passa på att leka lite ponniiie här hemma och skutta runt!!! Alltid lika kul. men bruar inte få göra de men använda saker då de hårar ner... :( Så ju ska jag ta tillfället iakt och göra dee.. Nihihihi koppetiih


INTE FÖR ATT SKRYTA MEN JAG HAR NÄSTAN LÄNGRE ÖRON ÄN EN HÄST!!!



*********************MYCKET nöjd med dagens inköp i alla fall! :)) <3 *************************

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: