2013-01-01
23:33:30

Nyårslöften
  • Börja träna och äta MYCKET mindre godis, helst inget godis och sånt skräp. Men ibland får man lov att äta de på typ kalas och kanske någon helg ibland!


  • Bli mycket bättre på att blogga, för när jag väl bloggar är de ganska många som läser.


  • Bli ännu duktigare i skolan. Har redan gjort STORA framsteg från 9:an, Men nu ska de blir ännu bättre betyg!


  • Kunna hoppa bana på en meter och enstaka hinder på 110 utan att känna mig de minsta osäker! Detta är ju mest ett mål, men ger jag mig F*N på att jag ska klara de så gör jag ju de oxå så är ju som ett löfte till miig själv :)


  • Även att bli mycket mer noggran med dressyren, Att dressyr träna en gång i månaden i alla fall för tränare (När jag hittar en ponny)










                                

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: